blank '/> Εν Σώματι Υγιεί - Α.Σ. ΑμεΑ Βέροιας: Inclusive Physical Activity Program με μαθητές ΔΑΦ και Τυπικής Ανάπτυξης

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

Inclusive Physical Activity Program με μαθητές ΔΑΦ και Τυπικής Ανάπτυξης

Οι επιδράσεις ενός Προγράμματος Φυσικής Δραστηριότητας Συν-Εκπαίδευσης στις Κινητικές και Κοινωνικές Δεξιότητες και στις Αντιλήψεις σε μαθητές με και χωρίς Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

 


Ahmet Sansi et al. Journal of Autism and Developmental Disorders (2020)

(Περίληψη): Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει την επίδραση ενός Προγράμματος Συν-Εκπαίδευσης στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής παιδιών με και χωρίς Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), στις κινητικές, κοινωνικές δεξιότητες και στις αντιλήψεις αυτών. Οι συμμετέχοντες αποτέλεσαν 45 μαθητές με ΔΑΦ και παιδιά χωρίς ΔΑΦ με Τυπική Ανάπτυξη (ΤΑ), ηλικίας μεταξύ 6 και 11 ετών. Οι μαθητές χωρίστηκαν τυχαία σε δύο ομάδες: Την Ερευνητική Ομάδα με 27 μαθητές (n=13 ΔΑΦ και n=14 χωρίς ΔΑΦ) και την Ομάδα Ελέγχου αποτελούμενη από 18 μαθητές (n= 9 ΔΑΦ και n=9 χωρίς ΔΑΦ). Συμπερασματικά, το πρόγραμμα βελτίωσε τις κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες των μαθητών με ΔΑΦ καθώς και τις κινητικές δεξιότητες των μαθητών χωρίς ΔΑΦ, παράλληλα δε, επηρέασε θετικά τις στάσεις των δεύτερων απέναντι στους πρώτους.

Λέξεις Κλειδιά: Στάσεις, Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Κινητική Δεξιότητα, Κοινωνική Δεξιότητα, Συμπεριληπτική Φυσική Δραστηριότητα. 


Μετάφραση από το πρωτότυπο αγγλικό κείμενο:

Αλέξανδρος Καραϊωσήφ M.Res.

Καθηγητής Ειδικής Φ.Α.- Προπονητής ΑμεΑ

 

Σ.Σ.: Στην Ελλάδα, το Πρόγραμμα "Η Δύναμη της Κατασκηνωτικής Ενσωμάτωσης", στηρίζεται στο θεμέλιο του Εκπαιδευτικού Συμπεριληπτικού Πλαισίου.  Το κατασκηνωτικό περιβάλλον προωθεί την βελτίωση της Φυσικής Κατάστασης και ενίσχυσης της κινητικής δραστηριότητας των συμμετεχόντων, δημιουργώντας ένα πλαίσιο κοινωνικών επαφών με ποικιλία ενδιαφερόντων και κοινωνικών αλληλεπιδράσεων υπό την μέριμνα και καθοδήγηση ειδικά εκπαιδευμένου στελεχιακού προσωπικού.


 

|Οι φωτογραφίες του άρθρου είναι από το Πρόγραμμα "Η Δύναμη της Κατασκηνωτικής Ενσωμάτωσης IV", Καλοκαίρι 2020|

 

 

 

 

Τίτλος Πρωτότυπου:

"Effects of an Inclusive Physical Activity Program on the Motor Skills, Social Skills and Attitudes of Students with and without Autism Spectrum Disorder"

το οποίο μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Το "Εν Σώματι Υγιεί" δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.