Οδηγίες Διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο Γυμνάσιο και στο Γενικό Λύκειο για το σχολ. έτος 2017 – 2018
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου
Εκπαιδευτικής Πολιτικής το υπουργείο Παιδείας απέστειλε στις σχολικές
μονάδες εγκύκλιο με τις παρακάτω οδηγίες για τη διδασκαλία του
μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο Γυμνάσιο και στο Γενικό Λύκειο
για το σχολ. έτος 2017–2018.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Οι κατά προσέγγιση 64 ώρες Φυσικής Αγωγής ετησίως προτείνεται να καλυφθούν, όπως αναφέρεται παρακάτω:
Α ́ Γυμνασίου:
Εισαγωγικά μαθήματα (2 ώρες)
Ποδόσφαιρο (8 ώρες)
Πετοσφαίριση (9 ώρες)
Κλασσικός αθλητισμός (άλματα, δρόμοι, ρίψεις) (10 ώρες)
Ενόργανη-Ρυθμική Γυμναστική (6 ώρες)
Παραδοσιακοί χοροί (6 ώρες)
Καλαθοσφαίριση (9 ώρες)
Φυσική κατάσταση-Καταγραφή δεικτών ΦΚ (10 ώρες)
Ενδοσχολικές διοργανώσεις προσαρμοσμένων αθλοπαιδιών (4 ώρες)
Β ́ Γυμνασίου:
Καλαθοσφαίριση (8 ώρες)
Πετοσφαίριση (8 ώρες)
Παραδοσιακοί χοροί (6 ώρες)
Ποδόσφαιρο (6 ώρες)
Κλασσικός αθλητισμός (άλματα, δρόμοι, ρίψεις)-Φυσική κατάσταση (14 ώρες)
Χειροσφαίριση (8 ώρες)
Ενόργανη Γυμναστική (6 ώρες)
Ενδοσχολικές διοργανώσεις προσαρμοσμένων αθλοπαιδιών (4 ώρες)
Σχέδιο εργασίας με ενδεικτικά θέματα: Γνωριμία με μη
διαδεδομένα αθλήματα, παραολυμπιακά αγωνίσματα, αθλήματα υγρού
στίβου (έως 4 ώρες)
Γ ́ Γυμνασίου:
Πετοσφαίριση (9 ώρες)
Κλασικός αθλητισμός (άλματα, δρόμοι, ρίψεις) – Φυσική κατάσταση - Καταγραφή δεικτών ΦΚ (15 ώρες)
Παραδοσιακοί χοροί (5 ώρες)
Χειροσφαίριση (8 ώρες)
Ποδόσφαιρο (5 ώρες)
Γυμναστική (6 ώρες)
Καλαθοσφαίριση (8 ώρες)
Σχέδιο εργασίας με ενδεικτικά θέματα: Γνωριμία με μη
διαδεδομένα αθλήματα, παραολυμπιακά αγωνίσματα, αθλήματα υγρού
στίβου (έως 4 ώρες)
Ενδοσχολικές διοργανώσεις προσαρμοσμένων αθλοπαιδιών (4 ώρες)
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Οι οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στις Α
́, Β ́ και Γ ́ τάξεις του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου αναλύονται στο
ΦΕΚ Β ́ 197/23-01-2015.
Επισημαίνεται ότι:
Οι ανωτέρω οδηγίες αποτελούν ένα γενικό πλαίσιο δράσης για τη
Φ.Α., δίνοντας αδρές κατευθυντήριες γραμμές που θα βοηθήσουν
τους/τις διδάσκοντες/-ουσες να θέσουν στόχους, να σχεδιάσουν και να
επιλέξουν τα περιεχόμενα για το μάθημα της Φ.Α., που είναι αναγκαία
για τους/τις μαθητές/-τριες και κατάλληλα για τις συνθήκες του
σχολείου τους.
Κάθε σχολική μονάδα έχει ουσιαστικά την ευχέρεια να
προσαρμόσει το Aναλυτικό Πρόγραμμα της Φ.Α., με βάση τις ανάγκες,
την υλικοτεχνική υποδομή και τα χαρακτηριστικά των μαθητών/-τριών
που φοιτούν σε αυτή.
Επίσης, σημαντικές πληροφορίες μπορούν να βρουν οι
διδάσκοντες/-ουσες στα Α.Π.Σ. και ΔΕΠΠΣ 2003 για τη Φ.Α. (ΦΕΚ Β ́
304/13-03-2003), καθώς επίσης και στο εκπαιδευτικό υλικό που
δημιουργήθηκε για τα προγράμματα της Ολυμπιακής Παιδείας,
Καλλιπάτειρα και Παραολυμπιακών Αγώνων και υπάρχει στα σχολεία.
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας
Πηγή: esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Το "Εν Σώματι Υγιεί" δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.